דרכים להפוך את הבית לנעים יותר בחורף

ישנן דרכים רבות להפוך את הבית לנעים יותר בחורף. אחד היעילים שבהם הוא על ידי הוספת שכבות של עיצוב ברחבי הבית. נוכל להתקין קמינים מעץ או מאבן, לתלות שטיחים, וילונות ושטיחים, לשים מנורות בכל הבית וכו '....
בחורף הבית צריך להיות נעים וחמים. להלן כמה רעיונות כיצד להפוך את הבית לביתי יותר בחורף.

 

1. הגדירו את הטמפרטורה הנכונה: הטמפרטורה הנכונה חשובה מאוד לאווירה נעימה. נסו לשמור על הטמפרטורה הפנימית לפחות 30 מעלות צלזיוס ומעלה בעונת החורף .

2. רכשו תרמוסטט טוב: אל תתנו לטרמוסטט לשלוט במערכת החימום שלכם במרץ רב מדי מכיוון שהוא יגרום למערכת שלכם לפעול יתר על המידה ויהיו לה השלכות ארוכות טווח על יעילותה. חשוב להשיג טרמוסטט חכם שיכול לווסת את טמפרטורת החדר ללא כל בעיה או הפרעה.

3. שמרו על חיות המחמד בבית בזמן מזג אוויר קר: חיות מחמד צריכות מחסה מפני מזג אוויר קר כמו בני אדם, לכן הימנע מלתת להן לצאת לטיולים במהלך עונת החורף ולהסתובב זמן רב במזג אוויר קר.

חדרים עם תאורה טובה וחימום מתאים הם חיוניים כדי להפוך את הבית לנעים יותר בחורף, מעבר לתאורה גם באמבטיה כדאי מאוד לשמור על החום ועל חדר הרחצה שלכם נעים, מומלץ להתקין תנור חימום לאמבטיה שישמור על האזור נעים וחם.

יש אנשים שאוהבים חורף. אחרים פחות מתחברים לזה. אבל דבר אחד בטוח, הוא אכן גורם לבית שלך להיות קצת פחות נעים.

השאלה הראשונה שעולה היא - איך הופכים את הבית ליותר נעים בחורף? ישנם מספר פתרונות לשאלה זו והתשובה תלויה באמת במה שרוצים לעשות עם הבית כדי שיהיה נוח יותר. יש אנשים שאולי ירצו פתרון שיעזור להם להתחמם בעוד שאחרים פשוט ירצו שהבית יהיה בעל תחושה החמימה מבפנים גם כשהם לא בבית. התשובה המהירה היא שישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשמור על נעימות בביתכם במהלך חודשי החורף אך יש מעט דברים שתוכלו לעשות לפני שהימים הקרים מגיעים שיעזרו לכם להתכונן לאותם ערבים ולילות קרים קדימה.

מהי הדרך הטובה ביותר להפוך את הבית שלכם לחמים בחורף?

יכולים לנסות את הרעיונות הבאים:

- החלפת הווילונות והשטיחים למשהו נעים יותר, כמו צמר.

- אורות על החלון בחדר.

- הכנסת אח לחימום בסלון או במטבח .

עונת החורף היא הזמן המושלם להפוך את הבית שלכם לחמים וחמים עוד יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שימוש באח כמקור לחום.

כאשר משתמשים באח כמקור החימום , תוכל לחסוך בחשבונות האנרגיה וגם ליהנות מהאווירה הרומנטית הנלווית אליו. קמינים מגיעים בסגנונות וצורות שונים, אז קחו את הזמן כדי להחליט איזה מהם יתאים ביותר לבית שלכם.

לשמור על משקאות חמים וליהנות ממשקה חם

סיר תרמוס הוא מיכל שנועד לשמור על משקאות חמים או קרים ועל מזון חם או קר למשך זמן רב.

כולנו מכירים סירים תרמוס ככאלו בהם אנו משתמשים לשמירה על הקפה, המרק ומזונות חמים אחרים.

התרמוסים הנפוצים ביותר עשויים נירוסטה ומבודדים באמצעות ואקום. ניתן למצוא אותם בצורות, גדלים וצבעים רבים. ניתן להשיג סירי תרמוס גם בחומרים מזכוכית או מפלסטיק עם בידוד שניתן להרתיח לפני השתייה.

סירי תרמו עשויים מתכת. המשטח הפנימי מצופה בשכבת בידוד ואקום. בידוד ואקום זה מונע העברת חום כלפי חוץ, ובכך מספק בידוד למשקאות.

אפשרויות משלוח

  • איסוף עצמי בחינם
  • משלוח צ`יטה שופס (מוצרים קטנים עד 20*15 סמ) 19.00 ₪
  • משלוח לבית (חינם מעל 299) 39.00 ₪

אפשרויות תשלום

  • תשלום באשראי
  • תשלום
  • תשלוםבטלפון
דלג לתוכן מרכזי